serv_sfa-logo
sfa-icon1

Gestionarea eficientă a punctelor de vânzare

Aveti acces in orice moment la informatii legate de clienti, tipuri de locatii, rute, detalii de contact, istoric comenzi, liste de preturi, investitii facute in locatii, orar de vizitare, conditii de creditare, termene de plata, blocari, gestionare contracte, introducere clienti sau puncte de vanzare noi.

sfa-icon2

Managementul complet al activităților de vânzare

Gestionati activitatile cotidiene legate de comenzi, incasari, retururi, targeturi de vanzari, gestionarea eficientei agentilor de vanzari (timpi de vizitare, timpi de deplasare, numar mediu de vizite, vizite incheiate cu succes), gestionare facturi, livrari, retururi de marfa.

sfa-icon3

Chestionare personalizabile

Culegeti rapid informatii din piata prin chestionare personalizabile, atat pentru produse proprii cat si ale competitiei cum ar fi informatii despre prezenta, preturi, urmarire promotii cu evaluare de impact in piata, numar de fete, prezenta POSM-uri.

sfa-icon4

Rapoarte de business

Transformati datele brute culese din teren in rapoarte statice si dinamice de business cu privire la vanzari, clienti, concurenta, distributie, acoperire, promotii, atingerea obiectivelor, investitiile in POSM-uri.

serv-sfa1

Module ale solutiei Optimal Sales & Merchandising:

sfa-icon5

Presell (luare de comandă)

  • Gestionarea informațiilor despre produse, comenzi, încasări, clienți;
  • Întreținerea datelor despre puncte de vânzare;
  • Plan zilnic de vizitare la punctele de vânzare;
  • Luare de comandă;
  • Încasări.
sfa-icon6

Van Sell (vânzare directă)

  • Gestionarea informațiilor despre produse, comenzi, produse livrate, încasări, clienți;
  • Întreținerea datelor referitoare la punctele de vânzare;
  • Plan zilnic de vizitare al punctelor de vânzare;
  • Gestionarea stocurilor pentru VAN : încărcări, descărcări, inventar;
  • Facturare;
  • Retururi de marfă;
  • Încasări;
  • Raportare.
sfa-icon7

Merchandising (chestionare)

  • Gestionarea informațiilor despre produsele proprii și concurente, POSM-uri, clienți;
  • Întreținerea datelor referitoare la punctele de vânzare;
  • Plan zilnic de vizitare al locațiilor;
  • Informații despre prezența produselor proprii și concurente;
  • Informații despre prezența materialelor de marketing (POSM) proprii și concurente;
  • Culegerea de informații despre starea echipamentelor instalate în locațiile clienților;
  • Culegerea de date în structuri de tip chestionar, definite de departamentul de Trade Marketing cum ar fi: număr de fețe, chestionar de prețuri și alte tipuri de chestionare necesare ;
  • Monitorizarea promoțiilor;
  • Monitorizarea agenților și distribuitorilor;
  • Alte informații importante despre piață.
sol-sfa2

Beneficii oferite de soluția Optimal Sales & Merchandising:

  • Cresterea vanzarilor companiei ca urmare a utilizarii mai eficiente a timpului de lucru de catre echipa de vanzari;
  • Cresterea productivitatii echipei de vanzari prin automatizarea completa a activitatilor desfasurate de agenti pe teren;
  • Imbunatatirea planificarii si controlului activitatii echipei de vanzari;
  • Organizarea eficienta a echipei de vanzare, optimizarea rutelor, a stocurilor si planificarea mai exacta a activitatilor;
  • Focusul echipei de vanzari pe activitatea de baza prin reducerea timpilor alocati activitatilor administrative;
  • Un grad mai mare de satisfactie a clientilor;
  • Cresterea cantitatii si calitatii informatiilor referitoare la clienti si contacte pentru reprezentantii de vanzari;
  • Posibilitatea evaluarii permanente a situatiei intregii echipe de vanzari fata de obiectivele stabilite;
  • Gestionare mai eficienta a incasarilor;
  • Reducerea costurilor ca urmare a  unui control sporit al activitatilor derulate de agenti pe teren;
  • Scurtarea timpilor de plasare si de validare a comenzilor inregistrate de agenti pe teren;
  • Managementul eficient al investitiilor în materiale promotionale (POSM);
  • Imbunatatirea campaniilor de marketing si posibilitatea de a reactiona rapid la schimbarile sesizate in piata ca urmare a analizei informatiilor detinute;
  • Obtinerea de informatii corecte cu privire la obiceiurile de cumparare ale consumatorilor;
  • Culegerea de informatii actuale (direct de pe teren) despre prezenta pe piata a produselor proprii si ale competitorilor.

Dorești să afli cât costă implementarea sistemului Optimal Sales & Merchandising?

Ce spun clienții Optimal Sales & Merchandising?

sol-sfa3

10 motive ca să implementezi soluția SFA Optimal Sales & Merchandising:

  1. Solutie matura si stabila oferita de un leader in solutii de mobilitate;
  2. Interfata prietenoasa, atat pentru reprezentantii de vanzari, cat si pentru utilizatorii de server;
  3. Solutie cu functionalitate cuprinzatoare, personalizabila, parametrizabila, care scurteaza timpul de implementare;
  4. Solutia fiabila demonstrata de implementarile in mai multe industrii;
  5. Servicii de calitate de project management, proiectare, implementare si post implementare;
  6. Solutie bazata pe cele mai noi tehnologii si care poate rula pe toata gama de dispozitive (tablete, Pocket PC-uri, atat pentru Android cat si pentru Windows Mobile);
  7. Solutie care suporta mai multe limbi si seturi de caractere;
  8. Solutie SFA cu referinte de succes, testate de catre Veritest si care a obtinut premii in domeniu;
  9. Solutie independenta de semnalul GPRS;
  10. Sincronizare nativa, optimizata, multiuser.

Beneficiază de un demo personalizat al soluției Optimal Sales & Merchandising