sol-edi-logo

Optimal EDI este soluţia Optima Group pentru integrarea cu sistemele informatice ale partenerilor.

Această soluţie se adresează de obicei companiilor multinaţionale şi locale care îşi comercializează propriile produse şi prin intermediul partenerilor (de exemplu prin intermediul firmelor de distribuţie) şi doresc să aibă o situaţie cât mai exactă a activităţii acestora prin integrarea propriului sistem IT cu sistemele IT ale acestor parteneri.

Datele care sunt strânse din ERP-urile distribuitorilor sunt:

  • volumele de vânzări ale fiecărui distribuitor la nivel de client (punct de vânzare) şi SKU;
  • preţurile facturate la clienţii distribuitorilor (la punctele de vânzare);
  • termenele de plată acordate de distribuitori propriilor clienţi;
  • discount-urile oferite la nivel de client (punct de vânzare);
  • produsele gratuite oferite în promoţii de către clienţii distribuitorilor (punctele de vânzare).

Toate aceste informaţii sunt trimise periodic (de exemplu zilnic) după ce sunt extrase din ERP-ul distribuitorilor într-un format predefinit. Apoi, acestea sunt trimise către serverul EDI, unde sunt consolidate şi pot fi generate diferite tipuri de rapoarte.

Soluţia Optimal EDI a fost implementată la Ursus Breweries şi este utilizată pentru integrarea cu sistemele informatice ale propriilor distribuitori.

Dorești să afli cât costă implementarea sistemului Soluție integrare (EDI)?